تبلیغات
کانون ورزشی اوج دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا - حالت ایستادن خود را بشناسید!

یک لباس چسب پوشیده و 2 عکس کامل از بدن خود بگیرید – یکی از روبرو و دیگری از بغل. بدن را شل کرده و راست بایستید و پاهایتان را به هم نچسبانید.سپس با استفاده از روش های زیر مشکل خود را متوجه شوید.

1- به گوش خود نگاه کنید.اگر از میانه شانه شما جلوتر است ،سرتان بیش از حد جلو است.

2- آیا استخوان کتف خود را می بینید؟این یعنی پشتتان غوز دارد.

3- اگر رانتان رو به جلو مایل است و شکمتان بیرون میزند(حتی اگر لاغر هستید و چربی اضافه ندارید) و بخش پایینی ستون فقراتتان به طور قابل توجهی خمیده است ، شما به شیب بخش جلویی لگن مبتلا هستید.

4- به شانه هایتان نگاه کنید،باید هم ارتفاع باشند.

5- به زانوانتان نگاه کنید.آیا به داخل خمیده اند و در صورت صاف ایستادن به هم برخورد می کنند؟

6- ببینید آیا پایتان اردکی شکل است؟زاویه بین انگشتان 2 پای شما به سمت یکدیگر نباید بیش از 10 درجه باشد.





تاریخ : چهارشنبه 29 مهر 1394 | 10:25 ب.ظ | نویسنده : دبیروبلاگ ورزشی آوای اوج | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ولف دی ال